مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:352021-09-22سياسي

تداوم انقلاب با الگوی دفاع مقدس 


کارنامه کشورمان در جنگ تحمیلی مشحون از سرافرازی، پایداری و مقاومت دلیرانه است و همانگونه که ‏امام مجاهد و عظیم الشان فرمودند ما در جنگ برای یک لحظه هم پشیمان و نادم از عملکردمان نیستیم چراکه اولا شرکت ما در این آوردگاه دفاع از سرزمین در مقابل هجوم .

- ایسنا/مازندران کارنامه کشورمان در جنگ تحمیلی مشحون از سرافرازی، پایداری و مقاومت دلیرانه است و همانگونه که ‏امام مجاهد و عظیم الشان فرمودند "ما در جنگ برای یک لحظه هم پشیمان و نادم از عملکردمان نیستیم چراکه اولا شرکت ما در این آوردگاه دفاع از سرزمین در مقابل هجوم وحشیانه رژیم بعث عراق  بود و ثانیا بخاطر هجوم دنیای غرب به سمت یگانه حکومت انقلابی وشیعی و ام القرای جهان اسلام دفاع مقدس  ما تبدیل به جهاد عظیم مجاهدان اسلام در برابر دنیای کفر والحادشد و از این رو عظمت دفاع میدانی ما غیر قابل انکار است".

دفاع مقدس ملت انقلابی ایران قطعه درخشان تاریخ پرافتخار آن است که گرامیداشت دائمی این رخداد فراموش نشدنی تداوم ارزشهای منبعث از انقلاب اسلامی محسوب می شود.

بی گمان صدام عفلقی که به نیابت از ابرقدرتها جنگ تحمیلی 8 ساله را علیه کشورمان تدارک دید، با بهره گیری از تمام امکانات لجستیکی و حمایتهای سیاسی دنیای غرب به خیال خام براندازی پرچم بر افراشته پیر جماران وارد میدان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم انقلاب با الگوی دفاع مقدس 

تداوم انقلاب با الگوی دفاع مقدس